Samp Godmode Cleo Hack (Ölümsüzlük)

Merhaba arkadaşlar, bugün godmode hack (ölümsüzlük) hilesini sizlerle paylaşacağım. Aslında sobeit varkende insert tuşuyla god açabiliriz ama, sobeit kullanmak istemeyen arkadaşlar için cleo hacki paylaşıyorum. :)

Buyrun Godmode cleo Tıkla İndir  (Rar Şifresi: MonsterKiller)

Güncelleme: Arkadaşlar oyun içi nasıl aktif edeceğinizi söylemeyi unuttum. '9' tuşuna basarsanız aktif/pasif edebilirsiniz.

Sobeit Kullanmak İsteyenler İçin;

Sobeit 0.3.7 >> Tıkla
Sobeit 0.3z  >> Tıkla

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. samp açılmıyor ne yapmalıyım yükledikten sonra hack kapat dedi sobeiti sildim açınca unable to execute
    diyor ok diynce açmıyor çarpıya basınca açmıyor ne yapa bilirim samp sildim yine yükeldim de olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Klasörün Adını Grand Theft Auto Olarak Değiştir

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. dosyayı nereye atacaz başkan kurulum bilgisi verirmisin lütfen

    YanıtlaSil
  4. dosyayı nereye atacaz başkan kurulum bilgisi verirmisin lütfen

    YanıtlaSil
  5. benim yorumumu kim ve neden sildi

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar oyunum texture ve model yuklerken crash atıyor onun içinde bir cleo yapabılırmısınız ?

    YanıtlaSil