Gta Samp Car Changer Cleo (İstedigin Araca Binme Hilesi)


Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlere Gta San Andreas Samp İçin Güzel Bir Hile Paylaşacağım. Bu Hile İle Bazı Serverlarda, Bazı Araçlara Binmek İçin Statü, Skor vs Şartlar Var, Bu Hile İle Serverda İstediğiniz Araca Binebileceksiniz.(Tank,Heli,Uçak vs.). Rp Sunucularında Çok İşinize Yarayacak Emin Olun. :)

Evet Hilemize Geçelim Öncelikle Verdiğim Linkten Rarın İçinden Cleo Dosyasını Gta San Andreas/CLEO Klasörüne Atın Ve Oyuna Girin Herhangi Bir Araca Binin Ve Sonra Binmek İstediğiniz Aracın Üzerine Sürerek '' O '' Tuşuna Basın Ve Mutlu Son :)

Kolay Gelsin Yapmayanlar Yorum Atabilirler Yardımcı Olmaya Çalışırım. (Yazıyı Okumadan Geçmeyin Lütfen Yoksa Yapamazsınız.)

İndirme Linki:

İndirmek İçin Tıklayın
(29.11.2015 Link yenilendi) 

Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. DOSTUM cleo klasoru yok benim kendimmi olusturacam yoksa siteden birseymi indirmem gerekli cozemedim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta sa için cleo 4 indirmeniz gerekiyor. buyrun burdan indirin. http://cleo.li/

      Sil
    2. sagol admin reyiz hemen indiriyorum

      Sil
    3. sagol admin reyiz hemen indiriyorum

      Sil
  2. Bende olmadı sürerken O ' ya bastım hiçbişey olmadı cleoya attım falan herşeyi yaptım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olması lazım doğru yaptığınızdan emin misiniz ? (yazıyı tekrar okuyun)

      Sil
    2. admin lütfen linki değiştir link kırık virüslü lütfenn!!!

      Sil
  3. dostum indirmek için tuşa basın diyo basıyorum sayfaya geç felan var basıyorum sonunda indirmiyor neden

    YanıtlaSil
  4. admin lütfen linki yenile!!!
    !!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  5. Dostum ben arabaya biniyorum ama araba gitmiyor çok komik :D

    YanıtlaSil
  6. saol kardeşim çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  7. saol kardeşim çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar 'o' mu sıfır mı?

    YanıtlaSil