Gta Samp Weapon Hack Cleo İndir 0.3.7 (Silah Alma Hack)

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere gta samp 0.3.7 weapon hack yani silah hackını paylaşacağım..
öncelikle vereceğim linkten indirip CLEO klasörüne atınız.

Daha sonra oyuna girip t ye basarak /whack yazıp aktif ediyoruz.. 
Ve İstediğiniz Silahı almak için t ye basıp /dgun (silah id) (mermi sayısı) yazıp enterladıktan sonra istediğiniz silah istediğiniz mermi ile elinizde. :)

Örneğin /dgun 13 100 (13 olan silah idi, 100 olanda mermi sayısı) 
Silah idlerini rastgelede yazabilirsiniz ya da netten bakabilirsiniz.. Anlamayanlar Yorum yazarak Yardımcı olabilirim.

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Admin Bozuk Report Crash Veriyor Oyuna Girince

    YanıtlaSil
  2. Cleo klosörü ne atın diyor fakat bende cleo dosyası yok ne yapacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum öncelikle cleo 4 indirmen lazım, şurdan bakabilirsin. http://samphile.blogspot.com/p/gta.html

      Sil
  3. Oyuna Giriyorum t ye basıyorum /whack yazıyorum Hatalı diyoru????????? Yardım edin

    YanıtlaSil
  4. Report crash hatası veriyor admin

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar ben r1 sürümünü kullanıyorum bana silah hilesi lazım

    YanıtlaSil